• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Bestellen & levering

Bestellen

Al de prijzen getoond op onze webwinkel zijn inclusief BTW en u ontvangt bij aankoop een BTW-factuur per e-mail op naam. U kunt alle artikelen in onze gebruiksvriendelijke online shop aanschaffen en veilig betalen via iDEAL, creditcard of Paypal, bankoverschrijving en Bancontact/Mister Cash.

 

Bevestigingsmail

Wanneer uw bestelling door ons ontvangen is, krijgt u automatisch een bevestiging via e-mail. Indien de betaling ontvangen is, zullen wij er naar streven om het artikel binnen 3 tot 5 werkdagen nog te verzenden. De pakbon wordt tevens toegevoegd bij de verzending. Indien u bestelling plaatst heeft u de mogelijkheid tot het aanmaken van een account op onze site (dit is niet verplicht). Met dit account kunt u de huidige orderstatus volgen en tevens historische orders inzien.

 

Levering

Wij hanteren een levertijd van gemiddeld 3 tot 5 werkdagen. Mocht het artikel niet op voorraad zijn, dan hanteren we een levertijd van ongeveer 15 werkdagen. Indien we een speciaal en / of gepersonaliseerd artikel laten produceren, dan kan het zijn dat het artikel een levertijd heeft van ongeveer 6 weken. Dit zal uiteraard met u persoonlijk besproken worden. Wekelijks ontvangt Little Mack nieuwe voorraad en aanvulling op de voorraad.

 

Product (tijdelijk) niet op voorraad

Indien een product niet op voorraad is (al dan niet tijdelijk) informeren wij u per telefoon / e-mail over de mogelijkheden over de door u geplaatste bestelling.

 

Verzending

De verzendingskosten bedragen €3,95 in Nederland. De verzendkosten buiten Nederland bedragen €4,95 (België & Luxemburg). Levering vindt plaats door DHL. We zullen u het track & trace nummer per email op de dag van verzending toezenden opdat u de zending kunt volgen via de website van de betreffende vervoerder.

Indien een eerste afleverpoging mislukt dan vindt u een kaart in de brievenbus met het volgende bezorgmoment. Wilt u een ander moment of locatie kiezen? Gebruik dan de bezorgcode op de kaart en uw postcode om een andere bezorgoptie te kiezen. Dit kunt u opgeven tot 23.59 uur op de dag dat DHL bij u langs is geweest. Wordt een tweede afleverpoging ondernomen en mislukt deze ook, dan zal uw bestelling worden bezorgd op een zogeheten DHL Servicepoint.

 

U vindt de bezorgcode in de rechteronderhoek.